21 Ocak 2014 Salı

Küçük Bir Tasarım Oldu Ama Çok Güzel Oldu:)

Merhaba..
Blogumu çok ihmal ettim ve bu benim canımısıkmaya başladı :( arayı küçük bi tasarımla kapatalım istiyorum..
Dün akşam aklıma güzel bi fikir geldi bunda instagramda gördüğüm küçük tatlı tasarımların da etkisi oldu sanırım:)
LCW den aldığım tuniğimi severek kullanıyordum fakat artık sıkılmaya başlamıştım ve biraz da boş gelmeye başladı bana..Evde bulunan inci kolyemi de artık eski sıklıkta kullanmayınca ikisini birleştirerek değerlendirmek istedim :)

Keşke tuniğimin ilk halini çekseydim ama bu kadar hoşuma gideceğini bilemezdim  :) yinede iki aşamasının fotoğrafını çektim bakalaım siz de beğenecek misiniz?


İlk önce aklımda gördüğünüz gibi  sadece yakasını incilerle süslemek vardı ama yakası bitince incileri üzerine sabitlemeden serpiştirdim  ''nasıl olur acaba ?'' die düşündüm ve hoşuma gitti
 Sonrasında ise şöyle oldu:)



Böylelikle romantik bir tuniğe sahip oldum bende nasıl olmuş sizce?Beğendiniz mi?
düşüncelerinizi çok merak ediyorum yazarsanız sevinirim:)
Hoşçakalın..
Sevgi ile..
*-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder