30 Eylül 2014 Salı

Bir İç Çekiş İçerir



Yazmayı severim..
Hatta yaklaşık 5 senedir bir pembe defterim var küçük küçük notlar alırım mutlu,heyecanlı,stresli,üzgün hangi ruh halindeysem o an defterimi açar kendi çapımda karalarım bişeyler..
Sonra dedim ki bir blog açayım benim günlüğüm olsun seneler seneler sonra büyük bir miras olarak kalır bu bana..Fakat gel gör ki hayat koşturmasından sıra gelemiyor malesef .
Bundan sonra daha sık gelicem buralara(umarım).

Bu yıl okulumun son senesindeyim,şaka gibi ama sonunda 4. Yılımı tamamlıyorum ,stajım var ve ben çocuk yuvası ve kız yetiştirme yurdunda staj yapıyorum.Çok şey öğrenebileceğim bir yıl olacağa benziyor.Allahın izniyle tamamlayabileyim inşallah.

 Bir sonra ki postta çok tatlı bir ahşap boyama paylaşacağım 
Tekrar görüşmek üzere..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder