29 Eylül 2014 Pazartesi

SIVILCE LEKELERI İÇİN **AYVA ÇEKİRDEĞİ MASKESI ** HOMEMADE

Merhabalar..
Güzelleşmek için çok doğal bi yöntemimiz var artık.Fazlaca araştırdım kendim de denedim sonuç fazlasıyla güzel,uygulayanlarda oldukça memnun:)


 Maskemiz için benim hazırladığım aşamalar şöyle:
1-Iki ayvanın çekirdekleri
2- Bir kahve  fincanının yarısı gülsuyu yarısı normal su

Araştırırken birçok kişi normal su ile uygulamış ama ben gülsuyuda eklemek istedim sonuçta cildimiz için çok faydalı etkisi mutlaka ki olacaktır diye düşündüm,yanılmamışım belli ki :)

Ben bir fincana yarısı su yarısı gülsuyu olmak üzere doldurdum ve içine iki ayvanın çekirdeğini ekledim yaklaşık 1 saat içinde kıvamını almaya başlıyor ve bir kürdan yardımı ile karıştırdım yaklaşık 3 saat sonra baktığımda jel  kıvamına gelmişti benim çok hoşuma gitti.Öyle jel kıvamına geldiğini görünce çok şaşırdım çok büyük nimetlerimiz var çok şükür...
Bu jel karışımı bir krem kutusuna benzer küçük bir kutuda muhafaza edebiliriz herhangi bir bozulma süresi de yok zaten..Ben temiz cildime uyguluyorum 20 -30 dk sonra yıkıyorum..Sonuç oldukça güzel haftada 3-4 gün uyguluyorum zamanım olsa her gün uygularım..

Bu tarifi daha önce bilen,uygulayan varsa sonuçları,etkileri sizde nasıldı yazarsanız okumaktan zevk alırım..

Hepimize güzel,sağlıklı günler..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder