10 Eylül 2013 Salı

***AHŞAP ANAHTARLIK VE TEPSİ BOYAMACA****

                                                       Merhabalar herkese..
Uzun zamandır blogumun başına geçemedim ve bu konuda kendimede kızıyorum açıkcası disiplinli bi şekilde keyif alarak ilgilenmek yazmak istiyorum ve umarım öyle olacak şu son zamanlarda girip çıktığım bi çok sınav bunu aksattı ama bundan sonra daha keyifli ilerleyeceğiz:)

Sınavlardan arda kalan zamanlarımda ahşap boyama kurslarına katılıyorum ve mükemmel keyifli geçiyor..

Yeni arkadaşlar edinmek,yeni mekanlar tanımak orada birlikte vakit geçirmek çok keyif verici.. Uzun zaman oldu kursa devam edeli ve güzel güzel yeni ahşap objelerim evimin her köşesinde yerlerini aldı bunlardan ilk ve öğrenmelik olan objem anahtarlıktı..

Ve ikinci olarak yaptığım objem ise bu güzel çay tepsisi ve bardak altlıkları ben bunları çok sevdim sizde sevdiniz mi?
Bardak altlıklarımın altlarına ise sarı puantiyeler yaptım çok güzel oldu, benim puantiyelere ayrı bi sevgim var nedense:)

Yorumlarınız beni çok mutlu edecektir emin olun:)beğeni ve eleştirilerinize her zaman açığım ama kalp kırmamak şartı ile:) İyi geceler herkese..

2 yorum: