11 Eylül 2013 Çarşamba

***Sevgi Olsun,Aşk Olsun ***

            GÜNAYDINLAR HERKESEE MUTLU MUTLU Bİ GÜN OLSUN..

Bu aralar o kadar yoğunum ki üniversite kaydı için evrakları düzenlemem,evime gelen misafirlerim,onları ağırlayıp hoşnut etmek ki bu durum hem güzel hem yorucu olabiliyor,bir yandan da ahşap boyamaya devam etmek gibi yoğun günler geçiriyorum..Ha bu arada ben 2 yıllık evliyim 18 Eylül 2011'de sevdiğim adamla geri kalan hayatımıza birlkte devam etmek için adım attık..Ben buradan hani derler ya ''ruh ikizi '' hahh tamda öyle , eğer ruh ikizinizi bulduysanız evliliği geciktirmemenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü evlenince hayat sizin için daha güzel oluyor:)

       Kendimizden bahsetmişkeeenn işte biz:)







Evliliğin tadını ben sevdim..Senin evin,senin mutfağın senin isteklerin..Heryerde senden ve eşinden izler ,dokunuşlar var bu çok tatlı bi duygu..Allahım sevenleri ayırmasın evlerine mutluluk huzur yağdırsın:)






 Yalnız bu farkında olmadan evlilik postu oldu :) Bugün bi aşk doluyum,sanırım evlilik yıl dönümümüzün yaklaşmasının verdiği heyecandan olsa gerek.



 Ha bizim evimizde birde tatlı bi boncuk var bakııınnnnnn:))

o da benim ikinci aşkım yalnız çenesi fazla düşük bazen baş ağrıtabiliyo:)
                   
                                      Hayatınızın her anını güzel geçirmeniz dileğiyle..Yorumlarınızda benide unutmayın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder