16 Eylül 2013 Pazartesi

Çekiliş Var Hadi Katılalım:)

Beni takibe alan 16 tanecik güzel arkadaşlarım size çekiliş duyurusunda bulunacağım:)

bademlebuduk blogunun güzel sahibesi yeni bir çekiliş yapmaya karar vermiş ki içinde benim en sevdiğim yazarlardan Debbie Macomber 'ın 'Bir Dilekle Başladı Her Şey' adlı güzel eseri var bunu kaçıramazdım,blogunda paylaşanlara da +2 hak veriliyormuş hemen bende paylaşayım dedim
       Hemen görselleri ve içeriğini paylaşayım
Bu kitabı çok merak ediyorum inşallah bana çıkar :) bu hediyeleri benim kadar çok isteyenlerde şartları yerine getirip şans elde edebilirler..

                İşte böylee..Hediyeler güzel bekleyip görelim..
                        İyi geceler


2 yorum:

  1. Merhaba,
    benimde çekilişime katılmak istersen beklerim :)
    Sevgilerle..
    http://nesneslis.blogspot.com/2013/09/ilk-blog-cekilisi-hemde-sansl-2-kisiye.html

    YanıtlaSil